-
Kontakt
Przedszkole Miejskie Nr 4 w Lubinie
ul. T. Kościuszki 10
Telefon stacjonarny : 76 746 83 83
Dyrektor : 887 093 487
E-mail:
REKRUTACJA
REKRUTACJA 2024/2025
Informujemy, iż nabór do Przedszkola Miejskiego Nr 4 w Lubinie na nowy rok szkolny 2024/2025 będzie odbywał się drogą elektroniczną.
Data rozpoczęcia rekrutacji: 2024-03-01 (piątek) godzina 8.00
Data zakończenia rekrutacji : 2024-03-15 (piątek) godzina 15.00
Elektroniczny wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola znajduje się na stronie internetowej pod adresem:
www.lubin.przedszkola.vnabor.pl (LINK BĘDZIE AKTYWNY OD 01.03.2024 r. godziana 8:00)
HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
ORAZ POSTĘPOWANIA UZUPEŁNIAJĄCEGO NA ROK SZKOLNY 2024-2025
Lp.
|
Rodzaj czynności
|
Termin
w postępowaniu
rekrutacyjnym
|
Termin
w postępowaniu
uzupełniającym
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Złożenie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego
|
22 lutego 2024 r.
godz. 8.00
- 29 lutego 2024 r.
godz. 15.00
|
|
2
|
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
|
01 marca 2024 r.
godz. 8.00
- 15 marca 2024 r.
godz. 15.00
|
10 kwietnia 2024 r.
godz. 8.00
- 24 kwietnia 2024 r.
godz. 15.00
|
3
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe
|
do
25 marca 2024 r.
|
do
30 kwietnia 2024 r.
|
4
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
|
27 marca 2024 r.
- godz. 15.00
|
6 maja 2024 r.
- godz. 15.00
|
5
|
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
|
28 marca 2024 r.
- godz. 8.00
4 kwietnia 2024 r.
- godz. 15.00
|
7 maja 2024 r.
- godz. 8.00
9 maja 2024 r.
- godz. 15.00
|
6
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
|
5 kwietnia 2024 r.
- godz. 15.00
|
10 maja 2024 r.
- godz. 15.00
|
WAŻNA INFORMACJA DLA RODZICÓW:
- W dniu złożenia wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola - w wersji papierowej w przedszkolu pierwszego wyboru - należy również złożyć:
kserokopię pierwszej strony zeznania podatkowego za rok poprzedzający rekrutację - za 2023 rok - (a zeznania składane drogą elektroniczną – wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru - UPO) lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego poświadczające fakt złożenia zeznania i wykazania Gminy Miejskiej Lubin jako miejsca zamieszkania; (tylko w przypadku jeśli we wniosku została zaznaczona Gmina Miejska Lubin jako miejsce zamieszkania) - Wniosek należy wydrukować, podpisać i wraz z załącznikami złożyć tylko w przedszkolu pierwszego wyboru;
- Wraz z Wnioskiem należy złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające zaznaczone przez Państwa informacje