DZIECI 3 - LETNIE
6.00 - 8.00
|
Schodzenie się dzieci, swobodne zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe, oddechowe, artykulacyjne, manualne, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętności matematyczne itp.
|
8.00 - 8.15
|
Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe.
|
8.15 - 8.30
|
Przygotowanie do śniadania: porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
8.30 - 9.00
|
ŚNIADANIE
|
9.00 - 9.20
|
Zajęcia dydaktyczne, realizowane w oparciu o podstawę programową według wybranego programu wychowania przedszkolnego w sali lub na powietrzu, język angielski.
|
9.20 - 9.45
|
Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci.
|
9.45 - 10.00
|
Przygotowanie do II śniadania: porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
10.00 - 10.15
|
II ŚNIADANIE
|
10.15 - 11.15
|
Zajęcia na świeżym powietrzu - w ogrodzie przedszkolnym, na boisku, w parku itp. (organizowane są tam gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze itd.), spacery i wycieczki, czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się i rozbieranie), podczas niepogody zajęcia i zabawy w sali.
|
11.15 - 11.30
|
Przygotowanie do obiadu (zupa): porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
11.30 - 11.45
|
OBIAD (I DANIE) - ZUPA.
|
11.45 – 12.00
|
Przygotowanie do leżakowania.
|
12.00 – 13.15
|
Odpoczynek poobiedni: leżakowanie – czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
|
13.15 – 13.30
|
Przygotowanie do obiadu (II danie): czynności samoobsługowe, porządkowanie sali; zabawa ruchowa; zabiegi higieniczne.
|
13.30 – 14.00
|
OBIAD (II DANIE)
|
14.00 - 16.00
|
Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z niepełnosprawnościami, kontakty indywidualne z rodzicami.
|
DZIECI 4 - LETNIE
6.00 - 7.00
|
Schodzenie się dzieci, swobodne zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe, oddechowe, artykulacyjne, manualne, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętności matematyczne itp.
|
7.00 - 8.15
|
Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe.
|
8.15 - 8.30
|
Przygotowanie do śniadania: porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
8.30 - 9.00
|
ŚNIADANIE
|
9.00 - 9.20
|
Zajęcia dydaktyczne, realizowane w oparciu o podstawę programową według wybranego programu wychowania przedszkolnego w sali lub na powietrzu, język angielski.
|
9.20 - 9.45
|
Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci.
|
9.45 - 10.00
|
Przygotowanie do II śniadania: porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
10.00 - 10.15
|
II ŚNIADANIE
|
10.15 - 11.15
|
Zajęcia na świeżym powietrzu - w ogrodzie przedszkolnym, na boisku, w parku itp. (organizowane są tam gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze itd.), spacery i wycieczki, czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się i rozbieranie), podczas niepogody zajęcia i zabawy w sali.
|
11.15 - 11.30
|
Przygotowanie do obiadu (zupa): porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
11.30 - 11.45
|
OBIAD (I DANIE) - ZUPA.
|
11.45 – 12.00
|
Odpoczynek poobiedni: czytanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
|
12.00 - 13.15
|
Zabawy dydaktyczne, zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z niepełnosprawnościami, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek, zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
|
13.15 – 13.30
|
przygotowanie do obiadu (II danie): czynności samoobsługowe, porządkowanie sali; zabawa ruchowa; zabiegi higieniczne.
|
13.30 – 14.00
|
OBIAD (II DANIE)
|
14.00 - 16.00
|
Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, kontakty indywidualne z rodzicami.
|
DZIECI 5/6 - LETNIE
6.00 - 7.00
|
Schodzenie się dzieci, swobodne zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe, oddechowe, artykulacyjne, manualne, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętności matematyczne itp.
|
7.00 - 8.15
|
Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe.
|
8.15 - 9.30
|
Przygotowanie do śniadania: porządkowanie sali i zabiegi higieniczne
|
8.30 - 9.00
|
ŚNIADANIE
|
9.00 - 9.30
|
Zajęcia dydaktyczne, realizowane w oparciu o podstawę programową według wybranego programu wychowania przedszkolnego w sali lub na powietrzu, język angielski.
|
9.30 - 9.45
|
Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci.
|
9.45 - 10.00
|
Przygotowanie do II śniadania: porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
10.00 - 10.15
|
II ŚNIADANIE
|
10.15 - 11.15
|
Zajęcia na świeżym powietrzu - w ogrodzie przedszkolnym, na boisku, w parku itp. (organizowane są tam gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze itd.), spacery i wycieczki, czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się i rozbieranie), podczas niepogody zajęcia i zabawy w sali.
|
11.15 - 11.30
|
Przygotowanie do obiadu (zupa): porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.
|
11.30 - 11.45
|
OBIAD (I DANIE) - ZUPA.
|
11.45 – 12.00
|
Odpoczynek poobiedni: czytanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
|
12.00 - 13.15
|
Zabawy dydaktyczne, zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z niepełnosprawnościami, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek, zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym, religia.
|
13.15 – 13.30
|
Przygotowanie do obiadu (II danie): czynności samoobsługowe, porządkowanie sali; zabawa ruchowa;
zabiegi higieniczne.
|
13.30 – 14.00
|
OBIAD (II DANIE)
|
14.00 - 16.00
|
Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb, zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach, kontakty indywidualne z rodzicami.
|